رفتن به نوشته‌ها

من کی‌اَم؟

درباره من

مشاهده رزومه

20 و خورده‌ای ساله، دانشجوی سال آخر دانشگاه تهران‌جنوب رشته‌ی کارشناسی فناوری اطلاعات و ساکن شرق تهران.

اول مسیرم رو با طراحی وب شروع کردم؛ سال 95 با HTML آشنا شدم و بعد از گذروندن یک دوره کارآموزی 6 ماهه و انجام پروژه‌های طراحی وبسایت به صورت پروژه‌ای به مدت یکسال، به عنوان طراح وبسایت و متخصص سئو در یک برند نوپای تولید لباس شروع به کار کردم.

در همین مدت با دیجیتال مارکتینگ آشنا شدم و تصمیم گرفتم برای جذب مخاطب و Brand awareness اون برند، وبلاگ مد و فشن را راه اندازی کنم. همون زمان بود که  تولید محتوا رو هم شروع کردم و سعی کردم با دانشی که داشتم به مجموعه کمک کنم و استراتژی محتوا براشون بچینم. همزمان مطالعه و یادگیری دوره‌های مختلف hubspot  مثل Inbound Marketing  ، Content Marketing و… شروع کردم.

بعد از اینکه رسالتم رو توی اون مجموعه انجام دادم، تصمیم گرفتم به مجموعه‌ای که دوره کارآموزیم رو گذرونده بودم برگردم و به عنوان کارشناس بازاریابی دیجیتال سعی کنم در راستای پیشرفت مجموعه فعالیت‌های مختلفی از جمله طراحی تقویم محتوا، سئو، بازاریابی ایمیلی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی کمپین‌های تخفیفاتی و تبلیغاتی رو انجام بدم.

در این مدت علاوه بر همکاری پروژه‌ای با مجموعه‌های مختلف، در دوره بازاریابی دیجیتال رهنما کالج هم شرکت کردم و سعی کردم تجربیاتم از شرکت در این دوره رو با سایر همکارانم به اشتراک بگذارم.

(دانلود ایبوک تجربیات من)

و به تازگی پس از حدود چهار سال کار در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ وارد مسیر جدید و پرچالشی از زندگی کاریم شدم…

هدفم چیه؟

People who learn together grow together.

به نظر من، پیشرفت ما ملزم انتقال دانسته‌هامون به دوستانمونه.

با توجه به این اصل، هدف از راه‌اندازی این وبلاگ ارائه تجربیات و دیدگاه‌های شخصیمه و ممکنه بعضی از نوشته‌ها یا گزارش‌هام جنبه علمی یا حرفه‌ای نداشته باشه.

مخاطبین این وبلاگ می‌تونن تازه‌کارها باشن و البته ممکنه برخی نکات برای افراد حرفه‌ای نیز جالب به‌نظر بیاد.

اگر نوشته‌ها یا گزارشاتم در بخش “دیدگاه‌ها” مورد انتقاد قرار بگیره با کمال میل منتشر و سعی در اصلاح مطالب می‌کنم.

راه‌های ارتباطی

برای اطلاع از راه‌های تماس میتوانید از صفحه تماس دیدن نمایید.

به‌هم یاد بدیم.